Водењето бизнис со трговија на големо не е лесно. Има многу предизвици со кои треба да се соочиме, од синџири на снабдување, трендови кои брзо се менуваат и барања на клиентите, до појава на нови технологии. Наместо да го зголемат профитот, многу трговци на големо не успеваат кога се обидуваат да ги надминат тие предизвици. Тоа е затоа што дозволуваат различни грешки во нивните деловни процеси кои често не успеваат да ги забележат. Треба исто така да користите софтвер за големопродажба за да го олесните управувањето со вашиот бизнис на големо. Софтверот ќе Ви помогне да ги избегнете некои вообичаени грешки во бизнисот на големо. Во оваа статија, составивме шест вообичаени грешки во големопродажбата што треба да ги избегнувате.
1. Правење непотребни, прекумерни набавки
Можеби намерно купувате многу големи количини затоа што сте загрижени за недостиг на производи или очекувате попусти од вашите добавувачи. Сепак, купувањето големи количини на стоки без предвидување на барањата и трендовите на клиентите само ќе му наштети на вашиот бизнис на големо.
Ако не можете брзо да ги продадете сите Ваши производи, тогаш ќе мора да ги чувате подолго. Ова може да овозможи застареност, расипување и оштетување што на крајот доведува до отпад и создавање на загуби. Избегнете ги тие можности со користење на соодветни извештаи за анализа и предвидување на побарувачката.
Предвидувањето е корисно за да ви помогне да направите соодветни нарачки во вистинска количина и во вистинско време, со што ќе избегнете прекумерни залихи. Покрај предвидувањето на барањата и трендовите на клиентите, исто така треба редовно да ги следите нивоата на залихи за да дознаете колку артикли треба да се нарачаат.
2. Не се преговара соодветно со добавувачите
Друга грешка што често ја прават трговците на големо е заборавањето да преговараат со добавувачите. Добавувачите обично нудат големи минимални количини на нарачки за да се добијат попусти. Меѓутоа, ако ова ве оптоварува, тогаш треба да се обидете да преговарате за соодветни попусти за помали количини.
Има и други работи за кои можете да преговарате, како што се цената на производите, условите за плаќање, трошоците за испорака, па дури и пакувањето на производот. Преговарањето со добавувачите може да ви помогне да ги намалите оперативните трошоци, како и да ги зголемите профитните маржи.
3. Неефикасност во процесите на исполнување на нарачки
Вашите купувачи исто така бараат да ги задоволат навремени нивните барања. Така, тие сакаат да им бидат доставени нарачаните производи побрзо. Треба да можете да го олесните тоа, така што вашите купувачи никогаш нема да ве остават и да преминат кај други трговци на големо или дистрибутери.
За да избегнете проблемите при испораката, мора да го оптимизирате процесот на исполнување на нарачката.
Еве неколку предлози како да го направите тоа:
- Не ставајте превисоки бројки за минимум количина за нарачка за да не ги одвратите потенцијалните купувачи
- Олеснете им на купувачите процесот на нарачки со тоа што ќе им дозволите да купуваат и да плаќаат онлајн
- Намалете го времето на испорака или времето што минува помеѓу поставувањето на нарачката и испораката
4. Не се следат корисниците после извршената продажба
Запомнете дека додека ги продавате вашите производи колку силно ги таргетирате Вашите потенцијални купувачи? Честопати им се јавувате и им испраќате по пошта за да ги натерате да ги купат вашите производи. А сега, дали сè уште редовно контактирате со нив?
Следењето по продажбата е многу важно за да ги натерате вашите купувачи постојано да ви се враќаат. Оваа стратегија ја покажува вашата грижа за вашите клиенти. Прашајте ги како оди продажбата или дали можете да помогнете со нешто преку персонализирана порака по e-mail. Ви предлагаме да го направите ова веднаш откако вашата стока ќе стигне до купувачот и често да одржувате контакт со него.
5. Фокусирани сте на цената наместо на услугата
Времињата се сменија. Натпреварувањето со цени порано беше доста ефективно, но сега веќе не е корисно. Клиентите имаат тенденција да согледаат дека пониските цени укажуваат на лош квалитет. Намалувањето на цените исто така го спречува вашиот бизнис да биде профитабилен.
Наместо да ги намалувате цените, подобро фокусирајте се на подобрување на вашата услуга. Можете да го подобрите вашето искуство со клиентите, на пример со тоа што ќе им овозможите удобноста на онлајн купувањето преку вашата веб-страница или преку социјалните медиуми.
6. Рачно извршување на сите операции во големопродажбата
Конкуренцијата во индустријата на големо е се поголема. Мора да најдете начин да ги надминете вашите конкуренти. Тоа ќе биде тешко да се направи ако сè уште ги извршувате вашите деловни активности на старомоден начин.
Рачното извршување на повторливи задачи одзема многу време и напор, со што ја намалувате ефикасноста на Вашиот бизнис. ефикасност. Дополнително, денешните купувачи бараат и продавачи кои можат побрзо да ги исполнат нарачките. Тоа може да се постигне ако користите автоматизирано решение како што е HELIX. Тоа ви овозможува да ги автоматизирате вашите деловни операции, како што се следење на залихи, повторни нарачки, следење на пратки, фактурирање, финансиско известување и многу повеќе.
Заклучок
Има многу предизвици во водење бизнис на големо. Овие вообичаени грешки може да предизвика големи проблеми, како што се попречување на оперативните активности, одземање многу време и напор, па дури и предизвикување загуби. Затоа, треба да ги избегнувате овие грешки за да може вашиот бизнис на големо да постигне планираните цели кои ќе придонесат во обезбедување на висок профит. Едно решение што можете да го направите е да имплементирате HELIX во вашата компанија.
Софтверот за трговија на големо HELIX e Ваш избор за оптимизирање на вашиот бизнис на големо. HELIX, исто така, обезбедува леснотија на управување со набавката на стоки во различни магацини. Овој систем може да ја минимизира сложеноста на контролирањето на деловните активности или процеси, за да го зголеми профитот. Освен тоа, можете исто така да имплементирате решение во облак за да донесувате побрзи и попрецизни одлуки. Не треба рачно да ја вршите работата, бидејќи овие системи можат ефикасно да ги автоматизираат вашите деловни процеси.
За да подобро ја разберете потребата од ERP решение, прочитајте ја следната статија: Зошто ЕРП решенијата се важни за малите бизниси?