Наближуваат завршните пресметки?

Пренос на салда, пописи, отворање нова година, архивирање, …?


Потребен Ви е пристап од повеќе локации, извештаи и планирање?

Оставете ги зад себе сите проблеми што ги носи секоја нова календарска година …

Сакаме само да Ве информираме кој е најсоодветниот софтвер за Вашиот бизнис!

Вашиот продажен ланец од повеќе градови никогаш нема да запре дури и ако немате интернет!

Конечно интегрирајте се со Вашето сметководство и со оддалечен пристап!

Најповолни тарифи за користење на најмоќниот софтвер без негово купување!

Никогаш како сега не било полесно да ја донесете Вашата одлука и избор на програм кој Ве води директно:

– Над Вашата конкуренција
– Кон гарантирано зголемување на прометот
– Единствени решенија за Вашите потреби
– Во соработка со проверен систем од преку 21 година и освоена доверба од преку 1300
  задоволни корисници
– Дефинитивно најповолни цени со “ништо скриено“ и без “ситни букви“
– Подршка баш според Вашите потреби и очекувања

Дали навистина HELIX е Вашиот конечен избор? Закажете консултативен состанок!!!

Дознајте ја вистината за понудите и случувањата на нашиот пазар и проценете сами од нашето најново истражување во продолжение:

Особини HELIX
(K,M,L,P,Cloud)
ZONEL
Software
Конкурентска софтверска фирма 1 Конкурентска софтверска фирма 2 Помала програмер-
ска фирма
Програмски опции
Комплетно ERP решение
(од материјално, малопродажба, финансово, до производство, комерцијални и менаџерски извештаи, плати, …)
   

Доволно ERP решение со повеќето потребни опции

 
Основно ERP решение
Автоматско финансиско книжење и интегрираност на податоци    
Потполно автоматско составување завршни пресметки преку 20 години и обезбеденост на преку 8.000 завршни пресметки годишно, печатење, снимање и интеграција со надлежните институции
E-mail систем за редовно известување на комитентите и подбрена наплата    
Моќен систем за сопствено креирање на неограничен број менаџерски и книговодствени извештаи со дизајн по сопствени потреби      
Интеграција со надлежните институции со сите законски пропишани обрасци    
Работа со современи PDA уреди
(амбулантна продажба, нарачки, наплати, попис, прием, …)
   
GPS систем за визуелно следење на возниот парк, историја на движење и планирање на најекономична патека      
CLOUD и работа со централна заедничка база  
е-Сметководство и работа преку интернет од оддалечени локации во заедничка база  
Работа од оддалечени локации и без постојан интернет

Инсталација и имплементација

Користење на софтверот без купување
CLOUD инсталација на сопствен сервер (од ZONEL Software или од програмерска фирма) со обезбеден BackUp и константен интернет    
CLOUD Инсталација на сервер од корисникот со нула дополнителни месечни трошоци      
CLOUD Инсталација на VPS сервер по избор на корисникот со нула дополнителни месечни трошоци    
Работа со повеќе базни платформи
(MS SQL Server, Firebird, Interbase и примена и постојано следење на најсовремени светски стандарди)
     
Цена за секоја дополнителна корисничка лиценца: Од 50% до 100% од основната цена  

Обука и подршка

Платена имплементација и корисничка обука по цена од 100,00 Eur до 2.000,00 Eur
бесплатно
 
Дополнителна обука по минимална цена како за интервентен повик  
Бесплатна видео мултимедијална обука    
Call Center и бесплатна телефонска подршка на редовни телефонски броеви  
Е-маил комуникација
ТИКЕТ систем      
Дежурен мобилен телефон 24/7      
Викенд и интервенции во празници и ноќни часови      
Доработки и промени по барање на корисникот    
Задолжителен месечно паушален износ за одржување

Вашата одлука и избор не биле никогаш толку поедноставени и поблиску до Вас.

Затоа или одлучете веднаш, или препуштете го тоа на Вашата конкуренција, која сигурно ќе знае тоа многу успешно да го направи.

Многу успех Ви посакува екипата на
ZONEL Software