Погледнете наназад на претходната година. Проценете што помина добро, а што не, и извлечете поуки од грешките и од успесите. Прегледајте и ажурирајте го Вашиот бизнис план за новата година. Колку од Вашите цели ги реализиравте? Каде потфрливте?
Направете реална проценка на состојбата во Вашата компанија базирана на релевантни финансиски извештаи. Додека развивате проекции за годината, разгледајте ги пошироките економски услови и како тие би можеле да влијаат на пазарот. Се разбира, имајте на ум дека проекциите се токму тоа – проекции. Невозможно е да знаете што ќе се случи, затоа засновајте ги Вашите проекции на реални податоци и објективност. Познавањето на најновите бизнис трендови и економските вести ќе Ви помогне да се справите со честите промени. Конечно, потпрете се и на искуството на другите за да си помогнете. Многумина биле таму каде што сте Вие сега. Одлична идеја е да се дружите со успешни луѓе кои поминале и лоши и добри години.