Постојат повеќе популарни видови на попуст кои можете да ги имплементирате во Вашата стратегија за попуст:
- Попуст за нов клиент
Нудењето на овој автоматски генериран попуст, покрај тоа што ќе Ви донесе нови клиенти и ќе придонесе за зголемување на прометот, значително може да Ви помогне во зголемување на Вашата база на потенцијални клиенти. Одлична техника е да воведете акција за попуст со која потенцијалните клиенти би се претплатиле на Вашиот билтен. Ова долгорочно ќе Ви донесе голем успех во подигање на свесноста за Вашиот бренд кај потенцијалните клиенти.
- Промотивен попуст
Промотивниот попуст е алатка која ги мотивира купувачите да купат веднаш. Истиот најчесто се врзува со одреден период, сезона, или пак можеби некој јубилеј или важен датум.
- Количински попуст
Количинскиот попуст е ефикасен во зголемување на просечноста вредност на нарачката, бидејќи истиот ги поттикнува клиентите да прават поголема нарачка како би добиле поголем попуст.