Оглас за вработување за: Асистент за корисничка поддршка Знаења и потребни вештини: Истаканати комуникативни вештини и емоционална интелигенција Познавање на деловното работење на една компанија од аспект на книговодство (финансово, материјално, малопродажба, плати, изготвување анализи и комерцијални извештаи) Позитивен, неконфликтен пристап во контакт со комитентите и изразена особина за проценка на нивното задоволство Позитивно истакната […]

Драги комитенти и пријатели, Како што ја затвораме 2024 година, сакаме да се осврнеме на сè што постигнавме заедно. Благодарение на вашата доверба, оваа година беше исполнета со иновации, развој и нови можности за унапредување на работењето. Во текот на 2024 година, направивме големи чекори напред: Дигитален потпис на фактури – Комплетна дигитализација на процесот […]

ЗОНЕЛ Софтвер постојано ги следи најновите регулативи за да обезбеди усогласеност на нашите софтверски решенија со законските барања. Согласно измената која стапува на сила од 01.01.2025, граничниот износ за дозволена наплата во готовина за стоки и услуги е намален на 62.000 денари. Нашиот тим веќе ги интегрира овие промени во системот, овозможувајќи ви да продолжите […]

Во динамичниот деловен свет, следењето и усогласувањето со законските измени е од клучно значење за успешното работење. ЗОНЕЛ Софтвер постојано вложува напори за да обезбеди дека нашиот софтвер е секогаш усогласен со најновите регулативи и стандарди. Со тим од искусни експерти, навремено ги имплементираме сите законски измени, како што е новата номенклатура за СПД образец […]

Со задоволство ја најавуваме Верзија 9.00 на Helix, која продолжува да го унапредува Вашето работење со нови функционалности и подобрувања. Нашиот тим посветено работеше на развојот на оваа верзија, со цел да Ви обезбеди уште поефикасни алатки за Вашиот бизнис. Само некои од новостите: Опција за повеќе независни контни планови, Додадена опција при импорт на […]

Водењето на бизнис може да биде голем предизвик. Од управување со финансиите и следење на залихите до обезбедување на усогласеност со законите – сите овие задачи одземаат многу време и енергија. Но, што ако постои начин да ги поедноставите бизнис процесите и да се фокусирате на она што е најважно – растот на Вашиот бизнис? […]

Денес, дигитализацијата е клучна за успехот на секој бизнис. Со поврзувањето на HELIX со Вашата Веб продавница, добивате комплетно интегриран систем кој обезбедува автоматско префрлување на нарачките и синхронизација на залихите во реално време. Придобивки од Автоматската Синхронизација Автоматско префрлување на нарачки: Секоја нарачка направена преку Веб продавницата автоматски се внесува во HELIX, елиминирајќи рачно […]

ЗОНЕЛ Софтвер, како водечка компанија за развој на софтверски решенија за мали и средни претпријатија, ја потврдува својата посветеност кон општествената одговорност преку донација на своето софтверско решение HELIX за потребите на СУГС „Арсени Јовков“ – Скопје. Оваа донација е дел од иницијативата за подобрување на квалитетот на наставата во економските училишта, овозможувајќи им на […]

Во денешното брзо темпо на работење, времето е ресурс кој постојано недостасува. За многу компании, голем дел од денот се троши на рутински административни задачи кои одземаат драгоцено време и енергија. HELIX е создаден за да ги автоматизира овие процеси и да Ви овозможи фокус на она што е вистински важно – развој и раст […]

HELIX во моментов е единствена сигурна гаранција на пазарот дека секогаш ќе работите согласно сите законски нормативи. Посветени на стабилноста, сигурноста и беспрекорното функционирањето на Вашиот бизнис, имплементирана е нова законски измена во Вашиот HELIX: 120 (1.10.2024): Ограничување на маржите кај одредени прехранбени производи на 10% во големопродажба и малопродажба од 01.10.2024 до 31.10.2024 Оваа […]