ZONEL Software oбјавува конкурс за вработување на Асистент за корисничка поддршка и Call Center
Знаења и потребни вештини:
- Познавање на корпоративно работење на една компанија од аспект на книговодство (финансово, материјално, малопродажба, плати, изготвување анализи и комерцијални извештаи)
- Позитивен неконфликтен пристап во контактот со комитенти
- Позитивно истакната особина за добро изразување и составување дописи со недвосмислена и прецизно формулирана содржина
- Иницијативност и спремност за помош во решавање на различни прашања од корисничка природа при користење на софтверските апликации
- Познавање на Office (Word, Excel, P. Point)
- По потреба наративно снимање на кориснички видео упатства и туторијали
- Колегијалност и афинитет кон тимска работа
Работни задачи и одговорности:
- Консултативна подршка по телефон или корисничка обука во врска со користење на апликативниот софтвер
Предност ќе имаат кандидатите со претходно познавање на HELIX системот и другите апликациите изработени од ЗОНЕЛ Софтвер.
Ние нудиме:
- Работа во перспективна средина;
- Постојан развој на професионални вештини;
- Работно време од 08 до 16 часот, Понеделник до Петок;
- Плата по договор соодветна на претходното работно искуство и квалификации.
Рок за пријавување: 31.07.2018
Вашето CV испратете го на konkurs@zonel.com.mk
2401-204, 2401-205, 2402-274
konkurs@zonel.com.mk
www.zonel.com.mk