Откако ќе го поставите софтверот за сметководство, проверете дали сте го хранеле со релевантни информации. Воведете посебна кредитна / дебитна картичка за Вашиот бизнис која ќе ја користите строго за деловни трошоци.
Постои консензус помеѓу сметководителите дека занемарувањето на поделбата на личните и деловните трошоци е една од најголемите и најчестите грешки што ги прават сопствениците на мали бизниси.
Зошто е ова толку скапо? Во најдобро сценарио, ќе мора да поминете безброј часови на прецизно пребарувајќи страници на банкарски трансакции и обидувајќи се да запомните кои трошоци се поврзани со деловните, а кои лични. Во најлошо сценарио, ќе завршите со даночна измама прикажувајќи некој личен трошок како деловен и ќе добиете повик од УЈП.
Ниту има потреба (ниту изговор) за оваа грешка. Набавете деловна кредитна картичка, искористете ја за деловно трошење и задржете ја одделно од вашите лични картички.