1.Податоци во реално време: Замислете да имате пристап до најновите податоци за присуството и работното време. Менаџерите можат да донесуваат информирани одлуки, а вработените можат без напор да ги следат своите часови, промовирајќи транспарентност и ефикасност.
2.Управување со прекувремена работа: Останете во согласност со законите за работни односи и контролирајте ги трошоците за работна сила со тоа што ќе му дозволите на системот автоматски да ги следи часовите за прекувремена работа. Супервизорите добиваат предупредувања кога вработените се приближуваат до ограничувањата за прекувремена работа, спречувајќи потенцијални прекршувања.
3.Управување со работа во смени: Лесно следење на работното време при работа на смени преку внес на распореди на работно време (групни и само за еден вработен со можност за произволен број на смени) и напреден неделен распоред за вработени
4.Евидентирање на работа на празник: Едноставно дефинирање на неработните денови поради празници (државни, религиозни и празници на националности). Решение кое ви овозможува едноставни и автоматизирани извештаи за изработените часови на Вашите вработени на празник.
5.Интеграција со системот за пресметка на плата: Беспрекорно интегрирајте го решението со вашиот софтвер за плати. Оваа функција го олеснува процесот на пресметка на плата, намалувајќи ги шансите за грешки и минимизирајќи го времето поминато за рачно внесување податоци.