Се избира вториот таб Дополнителни податоци и во него како што се гледа на слика 1 се избира табот Дигитален потпис.
- Во полето Патека се внесува Вашиот дигитален формат со повикување на фајлот со екстензија .pfx.
- Во полето Лозинка се внесува лозинката на дигиталниот сертификат. Препорачуваме ова да го направи лицето кое го поседува овој сертификат. Лозинката е заштитена и невидлива за другите корисници на
- Во полето Патека за снимање PDF се поставува локацијата на која сакате да Ви се зачувуваат дигитално потпишаните фактури. Ако ова поле го оставите празно, при секое потпишување на фактура, HELIX ќе Ве прашува за локација на која сакате да ја зачувате фактурата.
Да напоменеме дека овие опции за поставување на дигиталниот сертификат се видливи само за корисникот кој е администратор во HELIX.
Поставување на привилегии на корисник за користење на Дигитален потпис во HELIX
Следниот чекор кој треба да го направите е поставување на привилегии за дозвола на користење на дигиталниот потпис на оние корисници кои ќе имаат дозвола дигитално да потпишуваат фактури.
Во менито Систем –> Корисници го избирате корисникот на кој сакате да му доделите привилегија за дигитално потпишување на фактурите.