Дигиталниот потпис е иднината на ефикасното и модерно работење. Со HELIX, добивате целосно решение за електронско фактурирање кое Ви овозможува:
- Брзо и лесно потпишување на фактури со дигитален потпис.
- Масовно испраќање на фактури по електронска пошта.
- Намалување на трошоците за печатење, пликови и поштенски услуги.
- Гаранција за безбедност и валидност на секој документ.
Како дел од нашата посветеност да Ви помогнеме да го дигитализирате работењето, овозможуваме ексклузивна понуда:
Сите нови корисници на HELIX, кои ќе го набават софтверот во следните 30 дена, ќе ја добијат опцијата за дигитален потпис целосно бесплатно!
Што значи тоа за вас?
- Неограничен број документи со дигитален потпис, без дополнителни трошоци.
- Постојана поддршка од нашиот тим за брза и успешна имплементација.
Зошто да го одберете HELIX?
HELIX е создаден да ги задоволи потребите на различни индустрии, обезбедувајќи практични решенија за секојдневните предизвици:
- Сметководствени фирми:
Автоматско книговодство, автоматски завршни пресметки, креирање на сите потребни извештаи и автоматско поднесување на ДДВ-пријава. - Трговија на големо и мало:
Напредно управување со залихи, оптимизирани процеси за продажба и аналитика во реално време со можност за креирање на неограничен број на сопствени извештаи. - Угостителски објекти:
Брза обработка на нарачките, работа со мобилни уреди и отчетност во секое време. - Производствени компании:
Следење на трошоци, управување со материјали и ефикасно планирање на производството. - Управување со вработените:
Пресметка на плати, управување со човечки ресурси, евиденција на работно време и усогласеност со законските прописи.
Не пропуштајте ја оваа можност! Оваа понуда е достапна само за ограничен период. Дигитализирајте го вашиот бизнис и ослободете се од непотребните административни трошоци и обврски!
👉 Побарајте понуда денес преку линкот тука или јавете се на телефонскиот број: 070/227-162 за да добиете повеќе информации и да закажете бесплатна презентација.