Секој софтвер не е ист. Дали морате еден документ да го внесувате по неколку пати за да имате евиденција?
Дали би сакале при правење влез на производи или излез помеѓу два магацини или магацин и продавница, со само едно внесување на потребните податоци, автоматско дополнување на лагер листите и материјалните картици во сите места каде има промени? И сето тоа, автоматски прокнижено на соодветните конта во финансово работење?
Дали би сакале автоматска пресметка на плати со сите бонуси, отсуства, казни и сл. со автоматско прокнижување?
Дали би сакале автоматско составување на завршни сметки со само еден клик? И снимање на потребните обрасци во електронска форма, прифатлива за надлежните институции?
Дали би сакале автоматско корегирање на евентуални несложувања и грешки?
Дали сакате сами да си креирате неограничен број извештаи на крајно лесен и практичен начин, без да плаќате за нивното програмирање?
Дали би сакале едноставна евиденција на тоа кој и колку Ви должи и кому и колку должите Вие – за сите периоди, со сите потребни податоци, од едно место, во Вашиот софтвер?
Дали би сакале доживотна гаранција и поддршка за програмот во кој ќе работите?
ДОКОЛКУ ВАШИОТ ОДГОВОР БАРЕМ НА ЕДНО ОД ОВИЕ ПРАШАЊА Е ДА, ТОГАШ HELIX Е ВИСТИНСКОТО РЕШЕНИЕ!
Доколку веќе работите на некој програм кој не ги задоволува Вашите потреби, најчесто постои можност веќе внесените артикли, лагер листи, комитенти – да се пренесат во HELIX со цел за лесно и брзо преминување и продолжување со работата.
Зависно од тоа каков вид работење Ви е потребно, HELIX софтверот се дели во неколку основни модели:
Софтвер за сметководство: Финансово работење – се’ што е поврзано со сметководството; пресметка на плати, поврзаност со МПИН; автоматско книжење на влез, излез, плати, благајничко работење; основни средства, камати; автоматско составување завршни пресметки, бруто биланс, заклучни листови, ДДВ Аконтативна пријава…
Софтвер за фактурирање: Материјално работење – целосна евиденција на залихи, продажба и промет, влез и излез на роба, магацини, продавници. Сите потребни извештаи за менаџментот.
Софтвер за продавници, маркети и ресторани: Малопродажно работење – работење во продавница/ресторан, влез и излез на роба, анализа на промет; може да работи засебно или со автоматска поврзаност со материјалното работење и финансовото работење. За ресторан – работа со маси, раздолжување по нормативи…
HELIX за мобилни/PDA уреди – HELIX Mobile – амбулантна продажба и теренска наплата – за секој вид трговија на големо и дистрибуција до купувачи, прием и продажба во магацин, попис, ресторанско работење. Автоматско следење на работата на секој дирстрибутер од централна мониторинг локација, тековен увид во сите изработени фактури, посетени купувачи и извршени наплати.
ZONEL GPS System – on-line поврзаност со мобилните уреди, преглед на моментална локација или минати движења…
Програм за евиденција на работно време GATE KEEPER – точни извештаи по вработени и периоди за одработени часови, паузи, отсуства; со можност за автоматска поврзаност со делот од Финансово работење за Пресметка на Плати.
За какви било консултации и прашања, нашиот тим Ви стои на располагање.
Со почит,
ЗОНЕЛ СОФТВЕР
Побарај понуда