ZONEL Software oбјавува конкурс за Асистент за корисничка подршка и Call Center

Знаења и потребни вештини:
– Познавање на корпоративно работење на една компанија од аспект на книговодство (финансово, материјално, малопродажба, плати, изготвување анализи и комерцијални извештаи)
– Познавање на HELIX системот
– Позитивен неконфликтен пристап во контактот со комитенти
– Позитивно истакната особина за добро изразување и составување дописи со недвосмислена и прецизно формулирана содржина
– Иницијативност и спремност за помош во решавање на различни прашања од корисничка природа при користење на софтверските апликации
– Познавање на Office (Word, Excel, P. Point)

Клучни задачи и одговорности:
– Добро познавање на апликациите изработени од ЗОНЕЛ Софтвер и начини на нивна примена
– Консултативна подршка по телефон или корисничка обука во врска со користење на апликативниот софтвер

Вашето CV испратете го на konkurs@zonel.com.mk

ZONEL Software
Програми за книговодствено, материјално и комерцијално работење
2401-204, 2402-274
konkurs@zonel.com.mk
www.zonel.com.mk

4 причини зошто HELIX

  1. Иновативни решенија

    Cloud Решенија

    Мобилност, флексибилност и модерен деловен стил

  2. Ефективни решенија

    Поврзаност на податоците.

    Автоматско книжење.

    Лесно управување.

  3. Исплатливи решенија

    Комплетна поддршка.

    Внимание на детали.

    Зголемена конкурентност.

  4. Интелигентни решенија

    Намалени трошоци.

    Точни податоци за правилни деловни одлуки.